четвер, 16 квітня 2015 р.

Чарівна казка

Маю дві сестрички Магду та Паті. Вони старші за мене і вже багато подорожували світом. Магда разом з Діаною (Діана це мама Паті та Магди ) пишуть тепер чарівні казки народів світу. Ось-ось повинна вже вийти книжка. Не можу дочекатись щоб поповнити свою українську бібліотеку. Взагалі книжки для мене це завжди магія....



Моя українська поличка збагатилась такою символічною жовто-блакитною книжкою-казкою про Мишку яка літала на місяць


Я завжди серйозно ставлюсь до читання...


і гортання...


Тепер час доручити цю відповідальну справу мамі, 
бо кортить дізнатись про що ж казка


Магда та Паті також надіслали мені малюнки. 
Моє мистецтво поки що не таке красномовне, є до чого прагнути, дякую, любі сестрички


Так....тобто Тік-Так - час обіднього сну
Всім приємного дня сповненого приємних вражень та трохи магії і приємних новин...

А поки що ще читайте Самостоятельная жизнь




Немає коментарів:

Дописати коментар